Een klacht over onze dienstverlening melden

We doen ons uiterste best ieder klant tevreden te houden. Toch kan het soms voorkomen dat er klachten of problemen zijn.

Bent u ontevreden over hoe u door onze organisatie of door een van onze medewerkers bent behandeld? Dan kunt u een klacht melden via het klachtenformulier. Wij nemen een klacht altijd serieus. Samen met u zoeken we naar een adequate oplossing van de klacht rondom de dienstverlening.

Uw klacht wordt bij ons geregistreerd en doorgestuurd naar de betrokken medewerker en zijn/haar leidinggevende. U ontvangt hier een ontvangstbevestiging van binnen 2 werkdagen. De leidinggevende en de betrokken medewerker bespreken uw klacht en de vervolgstappen. Daarbij zijn er twee mogelijkheden:

  • Wij nemen binnen 10 werkdagen contact met u op om samen de klacht op te lossen;
  • Wanneer de klacht ingewikkelder is, hebben we meer tijd nodig om tot een oplossing te komen. U krijgt dan in ieder geval binnen 5 werkdagen bericht van ons waarin we dit toelichten.

Komen we samen niet tot een oplossing van de klacht?

Dan kunt u de onafhankelijke klachtencommissie inschakelen.

U kunt een klacht bij de klachtencommissie indienen, nadat u een afwijzing heeft gekregen op uw klacht van de betrokken medewerker en zijn/haar leidinggevende.

De klachtencommissie behandelt geen klachten over:

  • de hoogte van de huur;
  • het onderhoud van uw huis;
  • klachten over regels die door de overheid zijn

Contact

Chr. Woningstichting De Goede Woning
Jan ter Horststraat 5, 7462 AG Rijssen
Telefoon: 0548 37 80 50
Email: info@dgwrijssen.nl

Openingstijden:
van maandag t/m vrijdag van
8.00 uur -12.00 uur 


Telefonisch bereikbaar:
Van maandag t/m donderdag van
8.00 uur - 12.00 uur en
13.00 uur - 16.30 uur
vrijdag van 8.00 uur - 12.00 uur