We doen ons uiterste best ieder klant tevreden te houden. Toch kan het soms voorkomen dat er klachten of problemen zijn.
Bent u ontevreden over hoe u door onze organisatie of door een van onze medewerkers bent behandeld? Dan kunt u een klacht melden via het klachtenformulier. Wij nemen een klacht altijd serieus. Samen met u zoeken we naar een adequate oplossing van de klacht rondom de dienstverlening.
Uw klacht wordt bij ons geregistreerd en doorgestuurd naar de betrokken medewerker en zijn/haar leidinggevende. U ontvangt hier een ontvangstbevestiging van binnen 2 werkdagen. De leidinggevende en de betrokken medewerker bespreken uw klacht en de vervolgstappen. Daarbij zijn er twee mogelijkheden:
- Wij nemen binnen 10 werkdagen contact met u op om samen de klacht op te lossen;
- Wanneer de klacht ingewikkelder is, hebben we meer tijd nodig om tot een oplossing te komen. U krijgt dan in ieder geval binnen 5 werkdagen bericht van ons waarin we dit toelichten.
Komen we samen niet tot een oplossing van de klacht?
Dan kunt u de onafhankelijke klachtencommissie inschakelen.
U kunt een klacht bij de klachtencommissie indienen, nadat u een afwijzing heeft gekregen op uw klacht van de betrokken medewerker en zijn/haar leidinggevende.
De klachtencommissie behandelt geen klachten over:
- de hoogte van de huur;
- het onderhoud van uw huis;
- klachten over regels die door de overheid zijn