Ik heb een conflict met de Goede Woning waar we niet uitkomen. Wat moet ik doen?

Wij doen onze uiterste best om iedere klant tevreden te houden. Toch is het niet te voorkomen dat er soms klachten of problemen zijn.

Onafhankelijke klachtencommissie

In eerste instantie moet u de klacht melden bij De Goede Woning. Wij nemen uw klacht zorgvuldig in behandeling en hopen deze natuurlijk snel en rechtstreeks met u op te lossen. Mocht dit toch niet lukken dan kunt u terecht bij de onafhankelijke Klachtencommissie Woningcorporaties Twente e.o.. In Twente zijn de meeste corporaties hierbij aangesloten, De Goede Woning per 1 januari 2016 ook.

Uw klacht indienen bij de klachtencommissie

Een klacht kan worden ingediend bij de klachtencommissie als u een afwijzing heeft gekregen op uw verzoek bij een medewerker en een manager van de afdeling.

De klachtencommissie behandelt geen klachten over:

  • de hoogte van de huur;
  • het onderhoud van uw huis;
  • klachten over regels die door de overheid zijn ingesteld.

U kunt uw klacht indienen via: http://www.klachtencommissiewoningcorporaties.com/klacht-indienen

Zie voor meer informatie ook de procedure op: http://www.klachtencommissiewoningcorporaties.com/procedure 

 

 

Contact

Chr. Woningstichting De Goede Woning
Jan ter Horststraat 5, 7462 AG Rijssen
Postbus 89, 7460 AB Rijssen
Telefoon: 0548 37 80 50
Email: info@dgwrijssen.nl


Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 12.00 uur
  13.00 - 16.30 uur
Vrijdagmiddag gesloten.