Bel ons op 0548 37 80 50
Ga naar de inhoud

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Geef uw klacht aan ons door. Binnen 10 werkdagen nemen we contact met u op om samen met u de klacht op te lossen.

Uw klacht melden
U kunt uw klacht doorgeven via dit formulier. 
Uw klacht wordt bij ons geregistreerd en doorgestuurd naar de betrokken medewerker en zijn/haar leidinggevende.
U ontvangt hiervan binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging. De leidinggevende en de betrokken medewerker bespreken uw klacht en de vervolgstappen. Daarbij zijn er twee mogelijkheden:

  • Wij nemen binnen 10 werkdagen contact met u op om samen de klacht op te lossen;
  • Wanneer de klacht ingewikkelder is, hebben we meer tijd nodig om tot een oplossing te komen. U krijgt dan in ieder geval binnen 5 werkdagen bericht van ons waarin we dit toelichten.

Komen we samen niet tot een oplossing van de klacht?
Dan kunt u de onafhankelijke klachtencommissie inschakelen.
U kunt uw klacht bij de Klachtencommissie Twente en omgeving melden, nadat u van ons een afwijzing heeft gekregen op uw klacht.

De klachtencommissie behandelt geen klachten over:

  • de hoogte van de huur;
  • het onderhoud van uw huis;
  • klachten over regels die door de overheid zijn vastgelegd.

Heeft u een klacht over onderhoud, huurprijs of servicekosten?
De Huurcommissie is een onafhankelijke landelijke organisatie die zich bezighoudt met meningsverschillen tussen de individuele huurder en verhuurder over onderhoud, huurprijs en servicekosten van huurwoningen. Bekijk hoe de Huurcommissie u kan helpen.